عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 7 آبان 1401
بازدید : 135
نویسنده : mozhgan

هزینه عمل اسلیو معده بسته به موقعیت مکانی شما می توانند متفاوت باشد. به طور معمول، هزینه جراحی اسلیو معده کمی بیشتر از جراحی باندینگ معده بوده و به میزان قابل توجهی کمتر از جراحی بای پس معده است. به طور حدودی (و نه کامل) هزینه این عمل لاغری در بازه ۲۰ تا ۲۶ میلیون تومان متغیر است. در این مقاله نه تنها با جزئیات هزینه این عمل در ایران آشنا خواهید شد بلکه نیم نگاهی نیز به هزینه ها در خارج از کشور و مخصوصا کشور آمریکا به عنوان قطب اعمال لاغری خواهیم داشت. در ادامه با بهترین جراح اسلیو تهران همراه باشید.

بیشتربخوانید... درمان فشار خون بالا

هزینه عمل اسلیو معده در خارج از کشور چقدر است؟

براساس بررسی های ما در سال ۲۰۲۰، قیمت ها در ۱۰ ایالت کشور آمریکا که گران قیمت بودند تقریبا ۱۰٪ کاهش یافته و متوسط ​​قیمت نیز تقریباً ۵٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته داشته است. این موضوع احتمالاً به دلیل افزایش رقابت و تقاضا برای جراحی لاغری اسلیو در کشور آمریکا است. جزئیات هزینه عمل اسلیو معده در کشور آمریکا به شکل زیر است: ۹۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰ دلار محدوده هزینه عمل لاغری در سراسر کشور. ۱۵۴۰۰ دلار قیمت حدودی اسلیو معده است. و سرانجام ۱۶۸۰۰ دلار (گرد شده) میانگین قیمت جراحی اسلیو معده در ایالات متحده است.

بیشتربخوانید... کاهش وزن در خانه لاغری شکم

هزینه عمل اسلیو معده بدون بیمه چقدر است؟

به طور کلی در حوزه درمان هر زمان که صحبت از هزینه ها به میان میاید بیمه ها حرف اول را میزنند. بیمه ها برخی از پروسه ها را تحت پوشش قرار میدهند و برخی دیگر که صرفا جنبه زیبایی دارند را پوشش نمیدهند. عمل های لاغری عموما دلیل زیبایی ندارند و تنها به جهت درمان چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی هستند. اما برخی بیمه ها سنگ جلوی پای بیمار میگذارند و به همین خاطر ممکن است بیمه شما هزینه عمل اسلیو شما را تقبل نکند. اگر بیمه ندارید این بخش مخصوص شما است. هزینه ای که شما بدون پوشش بیمه به بیمارستان پرداخت میکنید حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون است که شامل موارد زیر میشود:

  • هزینه و دستمزد متخصص جراحی لاغری
  • هزینه بیهوشی و دستمزد کادر بیهوشی
  • اتاق عمل
  • و ….

منبع: مجله تناسب اندام جیم جو





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com