رژیم کانادایی چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1402
بازدید : 91
نویسنده : mozhgan

رژیم کانادایی یک رژیم لاغری سریع است که امروزه برای داشتن تناسب اندام، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که از این رژیم کاهش وزن سریع پیروی کرده‌اند، نتیجه مطلوبی را دریافت کردند. به همین دلیل Canadian Diet شهرت و محبوبیت خاصی برای لاغری پیدا کرده است.

آشنایی با رژیم لاغری کانادایی

یکی از موارد بحث برانگیز امروزه، لاغری و راه کاهش وزن برای دست یافتن به تناسب اندام است. عوامل متعددی سبب چاقی بین جوامع مختلف شده است که موجب پیدایش روش‌های مختلف برای کاهش وزن شده است. در این بین سریع‌ترین راهکارها، طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب کرده‌اند.

در واقع می‌توان گفت اکثر افراد می‌خواهند یک شبه، راه صد ساله را طی کنند که البته رژیم کانادایی یکی از معروف‌ترین راهکارهایی است که در این مسیر، پیش رو قرار می‌گیرد.

رژیم کانادایی یکی از انواع رژیم است که فرد را وادار می‌کند تا شرایط بسیار سخت و افراطی را تحمل کند تا در یک بازه زمانی کوتاه، کاهش وزن چشمگیری را بدست آورد. البته این مسئله باعث به وجود آوردن عوارض بسیار زیادی در افراد با شرایط فیزیکی مختلف می‌شود.

در واقع این رژیم، شوک بسیار زیادی را به بدن وارد می‌کند. در نتیجه‌ی این شوک، بدن در طول مدتی با کمبود منابع اصلی برای حیات ارگان‌های اصلی روبرو خواهد شد. که خوشبختانه برای مدت کوتاهی این موضوع برنامه‌ریزی شده است.

از این رو بدن تمام آن چیزی را که دریافت می‌کند، در خود ذخیره کرده تا با استفاده از آن انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های حیاتی بدن مانند ضربان قلب، گردش خون و… را داشته باشد.

بیشتربخوانید... دستگاه‌ های لاغری موضعی

مقدار کالری روزانه در رژیم کانادایی

در این رژیم هر روز فرد مجاز به دریافت 600 الی 800 کالری انرژی است. این موضوع در حالی است که کالری دریافتی هر فرد با فرد دیگر طبق مواردی همچون گزینه‌های زیر متفاوت است:

  • قد
  • وزن
  • جنسیت
  • فعالیت بدنی
  • شرایط آب و هوایی
  • میزان متابولیسم یا سوخت و ساز بدن

برای مثال به طور نرمال بیان می‌شود خانم‌ها بین 1500 الی 2000 کالری روزانه بهتر است دریافت کنند و آقایان بین 2000 الی 2500 کالری در روز می‌توانند مصرف کنند.

این بازه عددی به این دلیل متفاوت است که میزان فعالیت بدنی و سایر شرایط جسمانی برای فرد در نظر گرفته شود. وقتی کالری کمتر از مقدار نرمال باشد به مرور بدن با مشکلات متعددی مواجه خواهد شد.

رفرنس





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com