کامپوزیت دندان در دوران بارداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 شهريور 1400
بازدید : 320
نویسنده : mozhgan

یکی از نگرانی های اصلی مادران باردار در دوران بارداری به ویژه سه ماهه اول این دوره، انجام روش های ترمیمی و زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند است. کامپوزیت دندان در دوران بارداری یکی از مهم ترین خدمات زیبایی دندان می باشد که بسیاری از مشکلات ظاهری دندان را برطرف نموده و تاثیر فوق العاده ای در اصلاح طرح لبخند خواهد داشت. انجام چکاب های دوره ای و توجه به سلامت دهان و دندان در دوره بارداری اهمیت بسیار زیادی داشته و توصیه می شود پیش از بارداری از سلامت دندان های خود اطمینان حاصل نمایید.

کامپوزیت دندان چیست؟

امروزه رسیدگی به سلامت و زیبایی دندان ها یکی از الویت های اصلی و بسیار مهم در زندگی افرادی است که به زیبایی خود اهمیت داده و از تاثیر فراوان دندان ها بر زیبایی ظاهری خود آگاه هستند. کامپوزیت دندان در انواع مختلف آن، یکی از روش های نسبتا کم خطر در ترمیم و زیبایی دندان  بوده و قادر به برطرف نمودن شکستگی، ترک، پریدگی و تغییر رنگ دندان ها در افراد مراجعه کننده می باشد. کامپوزیت های دندانی، ترکیباتی خمیری شکل، متناسب با رنگ دندان و مقاوم در برابر تغییرات محیطی هستند که توسط دندانساز با استفاده از مواد مختلف در لابراتوارهای دندانی آماده سازی شده و به وسیله متخصص ترمیم و زیبایی دندان  در تعداد جلسات مختلف بسته به وضعیت دندان های بیمار بر سطح دندان های آسیب دیده نصب گردیده و طرح لبخند را زیباتر می نمایند.

مشکلات دهان و دندان در دوران بارداری

دوران بارداری یکی از مهمترین دوران زندگی خانم های جوان بوده و احتیاج به مراقبت های اصولی و ویژه جهت حفظ سلامت مادر و جنین خواهد داشت. تا چندین سال گذشته، انجام تمامی اقدامات دندانپزشکی در این دوره ممنوع بوده و تحمل مشکلات دهان و دندان در موارد جدی، مشکلی غیرقابل تحمل و زجرآور تلقی می گردید. خوشبختانه امروزه درمان ها و روش های نوین بسیار زیادی در علم دندانپزشکی( دندانپزشکی بارداری )، این مشکلات را تا حد بسیار زیادی مرتفع نموده و دغدغه های خانم های باردار در این خصوص را تسکین بخشیده است.

شرایط کامپوزیت دندان در دوران بارداری

یکی از خدمات پرطرفدار زیبایی و اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی بارداری، کامپوزیت دندان در انواع مختلف است. توصیه می شود در خصوص انجام این روش بسیار محتاط بوده و معاینه های پیش از انجام را دقیق انجام دهید. کامپوزیت دندان در صورت نیاز به عکس برداری با اشعه ایکس، انجام ترمیم های سطحی، احتیاج به ماده بی حسی و جرمگیری های دندانی، در دوران بارداری خطرناک بوده و توصیه می شود این درمان را به بعد از زایمان موکول نمایید.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com